علی عاشوری در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه بین المللی کمپ با اشاره به دستاوردهای صندوق قرض الحسنه امداد به عنوان بازوی توانمندسازی ذینفعان، گفت: یکی از وظایف صندوق این است که بتواند: خدمات خود را از طریق فضای مجازی و ارائه بسترهای الکترونیکی به مشتریان ارائه می دهد.
وی با اشاره به اینکه این رویه از دو سال پیش در صندوق دولتی قرض الحسنه امداد آغاز شد، افزود: خوشبختانه اکنون 10 مورد از خدمات اصلی صندوق به صورت الکترونیکی و بدون اتصال به اینترنت ارائه می شود.
عمداد ولایت، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال بسیاری از خدمات دیگر از جمله سفته الکترونیک، احراز هویت و پرداخت وام در ساختار صندوق به طور کامل عملیاتی شود.
عاشوری بیان کرد: با توجه به اینکه بخش بزرگی از مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد در مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به شعب صندوق برایشان مشکل است، توسعه خدمات الکترونیک می تواند رضایت این قشر را به همراه داشته باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، افتتاح 300 هزار حساب جدید در سال 1402 هجری شمسی گواه موفقیت روش الکترونیکی و دیجیتالی در خدمات بانکی به مشتریان تلقی شد همچنین صرفه جویی از این نظر که باعث ایجاد نیروی انسانی و هزینه می شود.
sadonline به نقل از سارین
ممکن است بپسندید
-
خداوند قاعده پیروزی را کاملاً در اختیار ما قرار داده است/ برای هر سناریویی آمادهایم
-
برای یک شب متفاوت، تئاتر را انتخاب کن! معرفی 10 نمایش جذاب برای هر سلیقهای
-
کیم جونگ اون دستور افزایش تولید مهمات به سطح بیسابقه را صادر کرد
-
تمهیدات مترو تهران در زمان برگزاری سیوششمین نمایشگاه کتاب
-
فیلم گل سوم اینتر به بارسلونا توسط آچربی