آخرین مناظره انتخاباتی پربیننده‌ترین مناظره شد

تبلیغات بنری
به گزارش سایت جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته برگزار شد و موضوع آن اقتصادی بود.

احمد السحری، مدیر عامل تلوبیون، گفت که مخاطبان با استقبال چشمگیری مواجه شدند و آنها نیز بحث های تلویزیونی را از طریق تلوبیون دنبال کردند. وی خاطرنشان کرد: سعید جلیلی تاکنون بیش از 93 برنامه زنده و 100 کارشناس و مسعود بزکیان بیش از 63 برنامه زنده و 41 کارشناس تلویزیونی داشته اند.

الصحری تایید کرد: در طول هفت مناظره پخش شده، بیش از 700 کلیپ اختصاصی تولید شد و میلیاردها بار در شبکه های فضای مجازی داخلی و خارجی مشاهده شد.

مدیرعامل تل بیون با اشاره به بینندگان مناظره تلویزیونی خاطرنشان کرد: یکی از پربیننده ترین مناظره های تلویزیونی در دور اول انتخابات، مناظره چهارم بود، اما مناظره اول دور دوم به صورت همزمان توسط 205 هزار کاربر و بیش از 400 نفر تماشا کردند. . یک هزار مخاطب از آرشیو مناظره بازدید کردند که نسبت به مناظره چهارم که پربیننده ترین مناظره شد، 26 درصد افزایش داشت.

الصحری افزود: مناظره امشب را می‌توان پربیننده‌ترین مناظره نامید، زیرا همزمان بیش از 207 هزار بازدید داشته و نسبت به شب گذشته 23 درصد رشد داشته است. تا 4 بار تماشاگران یک مسابقه فوتبال جام ملت های اروپا این مناظره را تماشا کردند.

وی در پایان تاکید کرد: عموم مردم می توانند تمامی محتوای کاندیداهای دور اول و دوم انتخابات را به صورت رایگان مشاهده کنند اما به دلیل پایان یافتن تبلیغات انتخاباتی، محتوای جدید برای مقایسه و نهایی در تلویزیون بارگذاری نمی شود. تصمیم گیری

تبلیغات بنری

jahannews به نقل از یستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *