آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید هیأت رئیسه مجلس برگزار شد

تبلیغات بنری


به گزارش گروه سیاسی سارین ، آیان تکریم امیر ابراهیم رسولیمشاور و مدیرکل سابق دفتر ریاست جمهوری و معارفه شورای اسلامی حسین عرفانیان مشاور و مدیرکل جدید این دفتر پیش از ظهر امروز چهارشنبه چهارم مهرماه در اتاق جلسات هیات رئیسه شورای اسلامی جلسه برگزار کرد.

در این مراسم آقای محمد جواد شوشتری مشاور و رئیس هیأت رئیسه شورای اسلامی با اشاره به اینکه این تغییرات در همه ادارات و نهادها عادی است، گفت: البته تغییراتی که امروز اینجا جمع کردیم. نبودند، اما خود آقای رسولی مدتی پیش بر این تغییر اصرار داشتند و مسئولیت جدید ایشان به عنوان مشاور سیاسی رئیس مجلس، جایگاه بسیار مهمی است، با توجه به اینکه شیراز آقای رسولی در درجه اول سیاسی است، می توان گفت که او به جای او قرار گرفته است و امیدواریم مسئولیت جدید امسال نیز مانند مسئولیت قبلی و حتی بیشتر از آن موفق باشد.

رئیس شورای اسلامی به اهمیت نهاد ریاست جمهوری به عنوان رابط برای قوه مقننه اشاره کرد و گفت: نظام در نهاد ریاست جمهوری اساس کار آن است و ضرورت آن وجود هماهنگی است زیرا به دلیل رای گیری و ساختار قوه مقننه باید رضایت همه نمایندگان ملت را جلب کند و این کار دشواری است که تنها با همبستگی به نتیجه نمی رسد.

شوشتری با اشاره به اینکه مسئولیت عرفانیان در حال حاضر در حراست مجلس است، گفت: وی شناخت کاملی از مجلس و نمایندگان دارد و توانایی تعامل خوب با سطوح مختلف مجلس را دارد و فعالیت وی در دو مسئولیت نیازمند همکاری بیشتر است. از همه ما. امیدواریم با کمک همه ما بتواند مانند گذشته و با موفقیتی بیشتر از گذشته خدمت کند.

در این مراسم حسین عرفانیان رئیس مرکز حراست قوه مقننه و مدیرکل جدید دفتر ریاست شورای اسلامی از اعتماد محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی تشکر کرد. در او امیرابراهیم رسولی، مدیرکل سابق خداکوت گفت: عدالت و انصاف در اداره کل رئیس شورا در دوران مسئولیت وی از جمله ادارات کل بدون محدودیت شورا بود. جایی که همکاران بر اساس رفاقت و دوستی کار را انجام می‌دادند و با توجه به حساسیت موجود در این اداره دولتی، بیش از سایر بخش‌ها، انتظار چالش‌هایی در آن وجود داشت، اما با مدیریت خوب و همکاری همکاران در این امر.» مدیریت دولتی، کار خود را با کمترین چالش به پایان رساند.

مدیرکل جدید دفتر ریاست مجلس خواستار حمایت همه جانبه رئیس شورای اسلامی، رؤسا و معاونان رئیس جمهور، نمایندگان متخصص در امور نظارتی و قوانین شورای اسلامی امنیت شد. کانون در دوران تصدی خود مهمترین دلیل موفقیت این مجموعه بود و گفت: واقعیت این است که کار به خوبی پیش می رود و مدیر زمانی موفق می شود که از همکاران حاضر در صحنه حمایت و کمک موثری کند. اگر مدیری در زمان تحلیف و معارفه با اقتدار و وقار ظاهر شود و دیگران از او قدردانی کنند، دلیل اولیه، حمایت اعضای آن سازمان و دلیل تکمیلی، اقدامات اعضای آن سازمان است.

عرفانیان گفت: نشستن در اتاق و پشت میز را دوست ندارم و به توصیه دوستان و همکاران هم اعتقاد دارم. در حال حاضر و با توجه به برنامه ریزی های خوبی که در کمیسیون ریاست مجلس صورت گرفت و کار به خوبی پیش می رود، همچنان از رایزنی ها، تخصص ها و مساعدت های آقای رسولی و سایر همکاران بهره مند هستیم.

مدیرکل جدید دفتر رئیس مجلس توضیح داد که انقلاب به ما بدهی ندارد و ما مدیون انقلاب هستیم. خواهش من از همه همکاران این است که ما را یاری کنند راهی را که مدیران قبلی آغاز کرده اند با قدرت بیشتری ادامه دهیم و به خدمت به این نظام ادامه دهیم.

امیر ابراهیم رسولی مشاور سیاسی رئیس مجلس و مدیرکل سابق دفتر هیئت رئیسه شورای اسلامی نیز با تقدیر از حمایت های هیئت رئیسه مجلس از انتصاب حسین عرفانیان به این مسئولیت استقبال کرد. وی ابراز امیدواری کرد که همکارانش برای ادامه مدیریت جدید با قدرت و جدیت به این راه ادامه دهند.

در خاتمه این مراسم، آقای محمد جواد شوشتری، رئیس مجلس نمایندگان، احکام رئیس شورای اسلامی را به حسین عرفانیان، مدیرکل دفتر رئیس مجلس و امیر ابراهیم رسولی تقدیم کرد. ، نماینده سیاسی رئیس شورا. مشاور

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *