اتصال برخط «بازارکتاب» به نرم افزار کتابفروشان

تبلیغات بنری


به گزارش گروه فرهنگی سارین به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، یکی از امکاناتی که کتابخانه ها برای پیوستن به سامانه بازار کتاب نیاز داشتند، اتصال آنلاین به سامانه و نرم افزار کتابخانه بود ورود دستی اطلاعات و یا احتمال اتمام موجودی به دلیل جلوگیری از فروش مستقیم ایجاد شد این ارتباط پس از پیگیری های دو جانبه و اقدامات فنی سامانه بازار کتاب و بسته نرم افزاری کوثر می باشد. با توجه به کتاب فروشان در طرح های فصلی و فروش مجازی، استفاده از این برنامه توسط کتابفروشان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به این ترتیب کتابخانه هایی که از این نرم افزار استفاده می کنند و همچنین عضو سامانه بازار کتاب هستند، پس از تماس با پشتیبانی نرم افزار و به روز رسانی نرم افزار خود، می توانند به صورت «رایگان» از این سرویس بهره مند شوند.

مزیت اتصال به نرم افزار حسابداری کتابخانه این است که تعیین موجودی کتابخانه در سامانه بازار کتاب نیازی به ورود اطلاعات توسط کتابفروشان نخواهد داشت و از طریق اتصال سامانه به نرم افزار آنلاین به صورت خودکار انجام خواهد شد.

«بازرکتاب» در حال مذاکره با نرم افزارهای «رادین» و «ایده گستران» است که در ردیف بعدی برای استفاده در کتابخانه ها در حال انجام است و پس از آماده شدن زیرساخت های هر یک از این برنامه ها، اطلاع رسانی خواهد شد در اختیار بقیه کتابفروشانی قرار می گیرد که امکان بهره مندی از این فرصت را نیز دارند. همچنین این تنظیمات برای اتصال به برنامه های دیگر وجود دارد.

سامانه بازار کتاب با ضرورت دسترسی عموم مردم ایران حتی در شهرهایی که کتابخانه وجود ندارد با حمایت از کتاب و خرید از کتابخانه ها ایجاد شد تا این مولفه های مهم فرهنگی بدنه شهرها و روستاها در این کشور حفظ شود. آدرس . این سامانه که به صورت هدفمند و همزمان از کتابفروشان و خریداران کتاب پشتیبانی می کند، توانسته ویترین کتابفروشی ها را تا مرزهای کشوری گسترش دهد و مردم از سراسر کشور می توانند از شبکه رسمی کتابفروشی ها کتاب تهیه کنند. در کشور با یارانه و با کمترین هزینه انجام شود

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *