ادعای عجیب یک رسانه آلمانی درباره حضور سردار آزمون در امارات

ادعای عجیب یک رسانه آلمانی درباره حضور سردار آزمون در امارات

تبلیغات بنری


به گزارش سارین، سردار آزمون که به دلیل اختلافاتش با ژابی آلونسو جایی در برنامه های تاکتیکی بایرلورکوزن ندارد. به همین دلیل این مهاجم ایرانی با وجود دریافت پیشنهاد جدی از سویا، پیوستن به الاهلی اماراتی را انتخاب کرد و به جای ادامه حضور در فوتبال اروپا، به فوتبال خود در قاره آسیا ادامه داد.

ادعای عجیب یک رسانه آلمانی درباره حضور سردار آزمون در امارات

نیکولو سیرا، روزنامه نگار ایتالیایی گزارش داد؛ سردار آزمون 28 ساله به همراه دوین اوزیک، مربی تیم فوتبال بایرلورکوزن راهی دبی شدند. دوین اوزک قرار است مذاکرات را به پایان برساند و این انتقال به زودی رسمی شود. الشباب برای این انتقال 6 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد و پاداش ها نیز در قرارداد دو طرف لحاظ می شود.

روزنامه آلمانی “بیلد” گزارش داد: شباب الاهلی برای گنجاندن این بازیکن 6 میلیون یورو می پردازد و از سوی دیگر بایرلورکوزن که تا سال 2027 با این مهاجم ایرانی قرارداد دارد، از دستمزد سالانه 3.5 میلیون یورویی خلاص می شود. همانطور که این رسانه های آلمانی ادعا کردند؛ به نظر می رسد یکی از دلایلی که سردار آزمون شباب الاهلی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده این است که ورزش سوارکاری در امارات بسیار پرطرفدار است و طرفداران زیادی از جمله این مهاجم ایرانی دارد. آزمون صاحب بیش از 50 اسب مسابقه است و بیشتر وقت خود را به این سرگرمی اختصاص می دهد.

سردار آزمون که نتوانست خود را در لورکوزن نشان دهد، فصل گذشته به صورت قرضی برای رم بازی کرد و در نهایت پس از فعال نشدن بند 12.5 میلیون یورویی او توسط این باشگاه ایتالیایی، به بایرلورکوزن بازگشت. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مختلف 29 بازی (803 دقیقه از 2610 دقیقه ممکن) برای گالوروسی انجام داد و 3 گل و 4 پاس گل به ثمر رساند.

اخبار ورزشی

تبلیغات بنری

sadonline به نقل از سارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *