به گزارش خبرنگار شبکه های اجتماعی سارین، سردار عبدالوهاب حسنوند معاون عملیات پلیس پایتخت گفت: ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز ۲۴ دی ماه به ۲۹ هزار و ۶۱۳ تماس شهروندان با شماره ۱۱۰ پاسخ دادند. آنها همچنین توانستند 13483 تماس را ردیابی و پردازش کنند.
وی افزود: روز گذشته 110 و 17 هزار و 949 تماس با مرکز برقرار شد که این تماس ها شامل سوالات مشاوره و راهنمایی در ادارات غیر اورژانس و پلیس بود و کارشناسان به تمامی این سوالات پاسخ دادند.
معاون عملیات پلیس پایتخت ادامه داد: در مجموع 52 درصد تماس ها مربوط به مسائل حمل و نقل و 46 درصد مربوط به ماموران و فرماندهان پلیس پیشگیری پایتخت است. پلیس شهر و 2 درصد تماس ها نیز مربوط به شهرستان های همجوار بوده است.
حسنوند درباره اهمیت خط 110 گفت: از آنجایی که این شماره برای حل مسائل مهم و فوری شهروندان است، از مردم خواهشمندیم فقط برای موارد مهم با آن تماس بگیرند.