خبر فوری/ این ادارات پنجشنبه ۴ مرداد تعطیل شد

تبلیغات بنری


این روزها هوای گرم تابستان باعث تعطیلی ادارات و بانک ها شده است. در تصمیم نهایی، پنجشنبه 13 مردادماه، به منظور حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی، تعطیل اعلام شد. اما چه استان هایی تعطیل هستند؟ در صورت اعلام تعطیلی سایر استانداری ها این گزارش به روز می شود.

ادارات استانداری اصفهان روز پنجشنبه تعطیل است
در پی فعال شدن کانون های گرد و غبار و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر ثبت رکورد افزایش دمای پایین و ورود توده هوای گرم به استانداری، در راستای حفظ سلامت شهروندان و پایداری جریان انرژی، ادارات، بانک ها و شهرداری های استانداری روز پنجشنبه چهارم مرداد ماه جاری تعطیل است.

استانداری مرکزی تعطیل است / فردا دفتر تعطیل است
وی افزود: شعب منتخب و یا مرکزی بانک ها و بیمه در استانداری تا ساعت 11 صبح بر اساس اعلام شورای هماهنگی مربوطه دایر هستند و کلاس های ترم تابستانی دانشگاه های استانداری طبق برنامه قبلی برگزار می شود اما کلاس های کلیه موسسات، آموزشگاه های زبان دولتی و غیردولتی و مرکز تفریحی در ترم تابستان تعطیل است.

به گفته وی، کلیه فعالیت های معدنی و کارگاه های ساختمانی که منشاء گرد و غبار هستند تعطیل اعلام شده و از اداره کل محیط زیست و اداره کل ایمنی تقاضا می شود بر این واحدها نظارت داشته باشند.

وی بیان کرد: لازم است نهادهای مرتبط با حوزه تولید و تجارت مانند گمرک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، شرکت پخش فرآورده های نفتی و … به عنوان نگهبان فعالیت کنند.

آل یاسین با بیان اینکه انتظار می رود واحدهای صنفی و مدیران بخش خصوصی با کارکنان خود در این زمینه همکاری کنند، افزود: کاهش مصرف انرژی در ساعات کاری و اطمینان از خاموش شدن سیستم روشنایی و رایانه در پایان کار. سیستم های خنک کننده یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری رسمی تایید می شوند.

منبع: خبرگردون

تبلیغات بنری

sadonline به نقل از سارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *