در کشورمان به مرد تحول نیاز داریم نه طرح تحول

تبلیغات بنری


به مناسبت هفته پیوند والدین و معلمان؛

به گزارش گروه فرهنگی سارین ، آیین گرامیداشت هفته انجمن اولیا و مربیان با شعار «با خانواده، برای ایران، برای مدرسه» 3 مهرماه سال گذشته با حضور رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی کشور برگزار شد. مرجع نماز نشست وزیر آموزش و پرورش، معاونین مدیرکل، مشاوران وزیر و اعضای انجمن اولیا و مربیان استان تهران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریتی در مراسم گرامیداشت هفته ارتباط والدین و مربیان که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: همه باید در امر تعلیم و تربیت سهیم باشند تا قوی ترین افراد بتوانند یاد بگیرند.

وی ادامه داد: همه ما مسئولیم. هر یک از ما باید سهم خود را برای کمک به آموزش انجام دهیم.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور تایید کرد: اکنون به عنوان مسئول اقامه نماز کشور می بینم که تلاش و مشارکت دانش آموزان در نماز بهتر از مقاطع و دروس بالاتر است. کار در آموزش و پرورش شغل نیست، سرمایه گذاری است.

حجت الاسلام والمسلمین قراتی با اشاره به اینکه خداوند متعال تنها جایی است که 11 بار به اخلاق و تربیت قسم خوردند، افزود: کشورهای دیگر فناوری دارند و ما هم داریم و دیگران امکانات داریم و ما هم داریم، اما برتری ما نسبت به آن است. کشورهای دیگر امید به خداست. ما آن را داریم، آنها ندارند.

وی با بیان اینکه علم باید در راستای خدمت به جامعه باشد گفت: محتوای آموزشی باید باعث رشد کودکان شود.

خطیب اقامه نماز کشور گفت: در کشور ما به طرح تحول نیاز داریم نه طرح انتقال. ما یک مرد متحول می خواهیم که مشکلات را حل کند.

وی تاکید کرد: ائمه جمعه و نمازگزاران باید به شبهات دانشجویان برای پیوستن به دانشگاه فرهنگیان پاسخ دهند. من از اداره آموزش و پرورش برای علاقه آنها به نماز تشکر می کنم، کاری که به خوبی انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائت من به اعضای انجمن اولیا و مربیان توصیه کرد هر هفته یک کتاب بخوانند و تفاسیر قرآن را مطالعه کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *