نزدیک به ۲۰ هزار عنوان کتاب در قفسه‌های باغ کتاب قرار گرفت

تبلیغات بنری


به گزارش گروه فرهنگ و هنر سارین، مدیر عامل کتابخانه باغ کتاب با تکذیب گزارش ها مبنی بر خالی بودن قفسه های کتاب گفت: اگر بخواهیم حجم کار این روزهای کتابخانه را به صورت ارقام و اعداد نشان دهیم. می توان گفت که با آغاز ماه مهر، 45 هزار عنوان کتاب و 135 هزار جلد از ناشران و مراکز رادیویی درخواست شد. تاکنون ۱۹ هزار و ۴۷۵ عنوان به فروشگاه اضافه شده است و تا پایان فصل پاییز حداقل ۱۰ هزار عنوان دیگر به قفسه های کتاب سروستان اضافه می شود.
محمدحسن سعادت هندی ادامه داد: تا کنون یک هزار و 505 قلم محصولات فرهنگی و نوشتاری با مجموع 58 هزار و 168 قلم به کتابخانه بزرگسالان اضافه شده است که این میزان در سال افزایش می یابد. روزهای آینده .
مدیرعامل باغ کتاب تهران ضمن ابراز امیدواری برای پاسخگویی به نیازهای دوستداران کتاب و همراهان همیشگی باغ کتاب تهران، گفت: تیم مدیریت جدید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است تا نقش خود را در عرصه فرهنگ ایفا کند. با عرضه کتاب های مختلف و ترویج کتاب و کتابخوانی خوب کار می کند بنابراین با اولویت بندی این موضوع، بدهی ناشران و عرضه کنندگان به صفر رسیده است.
این کارگردان با بیان اینکه برنامه های مختلفی با محوریت کتاب نیز در حال برگزاری است، تصریح کرد: به عنوان مثال اخیرا جشن چهلمین سالگرد ورزشگاه بهمنی در سینما باغ کتاب در فضای باز با استقبال خیل عظیمی از علاقه مندان به شیوخ و نویسندگان برگزار شد. کتاب های مرحوم گورو بهمنی به دست علاقه مندان می رسد.
وی در پایان گفت: کتاب بستری برای مطالعه و تفکر افراد برای رشد فردی فراهم می کند و در نتیجه جامعه ای آگاه و متمدن داریم. از همه علاقه مندان به حوزه فرهنگی دعوت می کنم که در کنار ما باشند و با حضور در باغ کتاب و همفکری با کتاب و کتابخوانی در پیشبرد پیام فرهنگی ما را یاری کنند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *