نمایش عروسکی «لولوی آوازه‌خوان» به روی صحنه می‌رود

تبلیغات بنری


به گزارش گروه فرهنگی سارین ، تاریخچه این نمایش به سال 1388 برمی گردد که رضا فیاضی هنرمند نام آشنای عرصه تئاتر، سینما و سینما این نمایش عروسکی را در قالب نمایشی ارائه کرد. و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایشنامه ای که او نوشت و بعد از 4 سال در سال 1393 اجرا شد، این نمایشنامه در قالب کتاب در قالب پروژه درام کانن توسط انتشارات کانن پروش فکری منتشر شد. خانه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه این نمایش چندین بار توسط کارگردانان مختلف چه در کانون کانون و چه در فرهنگسراهای دیگر اجرا شد، نمایشنامه خوانی شد و حتی برخی از قصه گوها در جشنواره ها از آن برای قصه گویی استفاده کردند.

هم اکنون نسخه دیگری از این نمایش به کارگردانی ریحانه باغبادی از 10 آبان ماه 1403 در کانون پرورش فکری پارک لاله تهران اجرا می شود.

در خلاصه داستان نمایش عروسکی «آواز خواندن لولو» آمده است: در روز تولدش، نوزاد لولو باید چندین آزمایش انجام دهد تا ثابت کند بزرگ شده است. اما در آخرین مرحله امتحان دچار مشکل می شود و مادر و پدرش تصمیمات عجیبی برای حل این مشکل می گیرند و در نهایت…

سمیرا یزدان بیجو، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی و دانیال کمانکش بازیگران نمایش عروسکی «لولوی آوازیخوان» هستند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: حسن داداشکار، طراحی و ساخت عروسک: سمیرا یزدان بیجو، طراح پوستر و بروشور: سهیل علیپور، طراحی لباس و خیاط: کیوت گندمی، مشاوران طراحی صحنه: مژده زکریا پور و پریا علیمحمدی، طراحی، سِت. . : علیرضا حسین پور و حمید عابدی، تهیه کنندگی، لوازم نمایش: ریحان باغبادی و سمیرا یزدان پژو، دستیار کارگردان: محمد سعادت زاده، ترانه سرا: آزاد فرهنگیان، انتخاب موسیقی: ریحان باغبادی، تنظیم و صدابرداری: ساسان نیشکری.

نمایش عروسکی «لولویی آوازخوان» از 10 آبان ماه 1403 ساعت 16:00 در تالار تئاتر عین و مرکز تولید تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله اجرا می شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *