واکنش ما به دشمنان شدید و شوکه کننده خواهد بود

تبلیغات بنری


به گزارش گروه سیاسی سارین ، شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پاسخ قاطع به هرگونه حمله خصمانه خبر داد.

وی با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به ایران به المیادین گفت: واکنش ما به هرگونه حمله از سوی دشمنان به حدی قوی و طاقت فرسا خواهد بود که آنها را به شدت شوکه خواهد کرد.

دریادار ایرانی افزود: تهدیدات دشمنان ناشی از ضعف آنهاست و سعی دارند خود را در مقابل ما نشان دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش کشورمان گفت: در دهه های گذشته با انواع تهدیدات، توطئه ها و تحریم ها مواجه بوده ایم و مقابله با آنها را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ما با تحرکات دشمن از روی احساسات برخورد نخواهیم کرد و واکنش و پاسخ ما مدبرانه و به موقع خواهد بود.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز گفت: وعد صادق 2 تنها بخش کوچکی از توان ما بود. ما حمله می کنیم، می زنیم، می زنیم تا بدانی اگر حاکمیت ملی ما نقض شود، اگر مهمان ما در تهران شهید شود، تو را در این زمینه هدف قرار می دهیم در مورد سپر دفاعی به شما بگویم به موشک تکیه نکنید، زیرا این سپر یک تکیه گاه امن نیست. برای شما چون در حال گذر از آن هستیم و می خواستیم به شما ثابت کنیم که باید رفتار خود را اصلاح کنید و حالا می گوییم و می دانید وقتی می گوییم عمل می کنیم مراقب باشید در هر هدفی که به ما حمله کند اشتباه نکنید و صدمه ببینیم. شما دوباره

سردار سلامی به رژیم غاصب صهیونیستی می گوید: «شاید اینها فکر می کنند که این یک اشتباه است به لوله های این بمب افکن ها اعتماد نکنید جایی است و در میان مسلمانان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: نقاط ضعف دشمن را ما کنترل می کنیم و خودشان هم می دانند که چقدر ضعیف هستند و به آنها می گوییم اگر به هر نقطه ای حمله کنید، در آن نقطه مورد حمله دردناکی قرار می گیرید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *