به گزارش خبرنگار گروه رسانه های اجتماعی دانشجو، هادی زند با اعلام اینکه شرکت متروی معروف تهران و حومه اقدامات متعددی را با هدف بهبود ارتباط با مسافران و پاسخگویی به سوالات، انتقادات و پیشنهادات انجام داده است، افزود: این شرکت اخیراً سیستم اطلاعاتی خود را گسترش داده است. مسافران با مراجعه به این تیم می توانند از گزینه هایی مانند مسیریابی، دریافت برنامه قطار، مشاهده نقشه به روز خطوط مترو و دریافت پاسخ سوالات لذت ببرند. این اقدام با استقبال خوب شهروندان و کاربران مواجه شد.
وی تصریح کرد: پیش از این راه های ارتباطی دیگری نیز برای ارتباط مستقیم با مسافران وجود داشت که از جمله آنها می توان به شماره تلفن ارتباط عمومی 64536453 اشاره کرد. مسافران می توانند با تماس با این شماره پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و مشکلات یا نظرات خود را با متخصصان مترو در میان بگذارند.
مدیر ارتباطات و روابط بین الملل شرکت متروی تهران و حومه در ادامه به سامانه پیامکی این شرکت اشاره و تاکید کرد: شهروندان محترم نیز می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پیامک به شماره 30004277 ارسال کنند. این پیام ها به دقت بررسی و در صورت نیاز برای پیگیری به مسئولین شرکت ارسال می شود.
هادی زند در پایان گفت: امیدواریم با گسترش این راه های ارتباطی و ارتباط بیشتر با مسافران بتوانیم تجربه بهتری از سفرهای شهری در مترو را فراهم کنیم.
ممکن است بپسندید
-
مسئولان و اصحاب رسانه در مواجهه با جنگ شناختی نقش مهمی دارند
-
پیش از ممنوعیت تیکتاک جانشین چینیاش از راه رسید/ آمریکا در مهار اپلیکیشنهای رقیب ناکام ماند
-
کوبا به پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی پیوست
-
تغییری که آموریم را در بین هواداران منچستر یونایتد محبوب کرد
-
دولت نمیخواهد مسئله مسکن را حل کند