کتابی بهتر از قرآن برای مواجهه با جنگ ادراکی و شناختی سراغ نداریم

تبلیغات بنری


معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی:

امیر سرتیپ علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در اختتامیه هفتمین جشنواره تنویر نهاجا که به صورت حضوری و به صورت تور سخنرانی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله العلیه السلام. -علی، الحسین (علیه السلام) با قدردانی از زحمات بخش سیاسی- عقیدتی این نیرو در اجرای … برنامه های دقیق و مستحکم قرآنی گفت: هر چقدر برای گسترش فرهنگ قرآنی تلاش کنیم، داریم. سرمایه گذاری قابل توجهی برای خانواده، کارمندان و جامعه انجام دادیم. آینده کشور ما.

امیر سرتیپ طالب زاده ادامه داد: ما نیروی هوایی هستیم و تخصص ما هوانوردی است و انتظار می رود در مورد مسائل تخصصی این نیرو بیشتر صحبت کنیم و هر زمان به مشکلی برخورد کردیم برای رفع آن به لیست های موجود مراجعه کنیم. حقیقت این است که قرآن، کتاب مسلمانان ما همواره حلال مشکلات ما بوده است و این کتاب آسمانی مرجع و منبعی عالی برای حل همه مشکلات و مشکلات بشریت است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه کشورمان سال هاست در فضای مجازی و جنگ نرم مورد هجمه همه جانبه امپراطوری رسانه ای قرار گرفته است، افزود: با گذشت نیم قرن از عمر جمهوری اسلامی، تاکتیک های دشمن علیه ایران اسلامی همواره با شکست مواجه شده است. و جمهوری اسلامی ایران روز به روز در منطقه و جهان سربلندتر می شود.

وی تصریح کرد: دنیا در حال جنگ شناختی و شناختی است و ما کتابی بهتر از قرآن برای مقابله با این جنگ بسیار پیچیده که در هر زمان و مکان به مردم کمک می کند، سراغ نداریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی و معارف آن را در بین خانواده های خود فرا بگیریم، در مراحل بسیار سخت زندگی با مشکل مواجه نخواهیم شد، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی و آموزه های آن را فرا بگیریم، در مراحل بسیار سخت زندگی با مشکل مواجه نخواهیم شد روی قرآن کریم سرمایه گذاری کنید، ما راضی به سرمایه گذاری در این زمینه نیستیم، حتما موفق می شویم.

انتهای پیام/2712

تبلیغات بنری

sadonline به نقل از سارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *