کشورهای اسلامی باید جبهه ای متحد علیه رژیم صهیونیستی تشکیل دهند

تبلیغات بنری


به گزارش گروه سیاسی سارین، آیت الله آملی لاریجانی امروز در سخنان خود در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به مناسبت اولین حضور دکتر رئیس جمهور در مجمع و حضور و شرکت در آن، استقبال می کنیم. بحث در جلسه هم فرصت است و هم دغدغه. امیدواریم اعضای انجمن از دیدگاه ها و نظرات خود در جلسات استفاده کنند و مطالب ذکر شده توسط اعضای محترم مورد استفاده ایشان قرار گیرد.

رئیس شورای فعال سازی سامانه در ادامه شهادت سردار رشید اسلام شهید نیل فروشان را تسلیت گفت و گفت: از خداوند متعال علو درجات برای این شهید را خواستاریم. طبق تعبیر زیبا و عمیق قرآن کریم، شهدا «عَلَى رَبِّکمْ» هستند و این بیانگر درجات و مقام شهداست.

آیت الله آملی لاریجانی در تجلیل از مقام شهید به روایتی از زید بن علی از پدران بزرگوارش از رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) در محبت شیخ اشاره کرد. طوسی به مقام خدا. در این روایت آمده است که خداوند متعال شهید را به هفت خصلت اختصاص داده است: هفتمینی که شهید دارد نگاه به وجه الله است و مایه تسلیت هر پیامبر و شهیدی است. هفتم: نگاه به وجه خدا برای آرامش پیامبر و شهید است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت های مظلوم فلسطین و لبنان در روزهای اخیر افزود: امروز رژیم صهیونیستی با جنایاتی که انجام می دهد. در غزه و لبنان، خود را در زمره جنایتکاران بزرگ قرار داده است.

وی افزود: این رژیم بیش از 40 هزار نفر را در غزه و لبنان به شهادت رسانده، جنایات جنگی فجیع را مرتکب شده و شیوخ حزب الله به ویژه شهید بزرگوار عزیز، قهرمان جهان اسلام سید حسن نصرالله را به شهادت رسانده است. نوری برای مسلمانان به ویژه شیعیان به شهادت رساند.

وی با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایات افزود: متأسفانه آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و برخی کشورهای اروپایی در این جنایات شریک هستند و از این رژیم که کودکان را می‌کشد انواع سلاح‌ها و حمایت‌های مالی و سیاسی می‌کنند. ”

وی حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و ادامه داد: در حال حاضر شأن آمریکایی ها این است که از حق وتو خود در برابر هرگونه قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی استفاده کنند. آیا این شأن دولتی است که مدعی دفاع از آزادی و حقوق بشر است؟! شعار روسای جمهور آمریکا این است که ارزش های آمریکایی را ترویج و از آن دفاع می کنند. باید گفت این ارزش های آمریکایی نفرین شده است که از ظالمان و جنایتکاران این گونه حمایت می کند. ارزش حمایت از رژیمی که بیش از 40000 کودک، زن، بزرگسال و جوان را می کشد، چیست؟ رژیم شیطانی که هیچ ابایی از تخریب بیمارستان ها، مدارس و مساجد و شهید دادن امدادگرانی که برای کمک آمده اند ندارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دفاع از آزادی و آرمان فلسطین خاطرنشان کرد: ما نیز مانند همه آزادگان جهان این جنایات را به شدت محکوم می کنیم و معتقدیم به یاری خداوند جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.

وی با قدردانی از برپایی نماز جمعه پیروزی گفت: از مقام معظم رهبری به خاطر حضور حکیمانه و سخاوتمندانه در نماز جمعه و دفاع جدی و کامل از محور مقاومت و ارائه حجت قاطع برای مقاومت تشکر می کنیم. ادامه مقاومت و دفاع مشروع.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که جبهه مقاومت پیروز خواهد شد و این یک وعده الهی است. امروز دیدیم که در لبنان، محور مقاومت با تعداد اندک مردم، چگونه در برابر رژیم سفاک صهیونیستی مقاومت می کند و انشالله این پیروزی در تمام جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به سران کشورهای اسلامی گفت: امروز سران کشورهای اسلامی باید به خود بیایند و فراموش نکنند که در دو جنگ فلسطین چه مقدار از سرزمین های آنها توسط رژیم صهیونیستی غصب شد. سال های گذشته! اما امروز محور مقاومت در برابر آنها مستحکم شده است. کشورهای اسلامی باید قدر این مقاومت را بدانند و جبهه ای متحد علیه این رژیم فاسد صهیونیستی تشکیل دهند و برادران خود در لبنان و غزه و یمن را تنها نگذارند.

وی با قدردانی از مردم بزرگ ایران که همواره مدافع جبهه مقاومت بوده اند، اظهار داشت: امیدواریم در آینده نیز این گونه باشد و امیدواریم به یاری خداوند که وعده قطعی خداوند است. این عزیزان در اسرع وقت در حالی که ما شاهد نابودی غده هستیم، انشالله سرطان صهیونیستی در منطقه خواهند بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *