کشور‌های محور مقاومت باید اتحادیه علمی اقتصادی و حتی نظامی تشکیل دهند

تبلیغات بنری


سید محمود نبافیان رئیس فراکسیون مقاومت در شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی دانشجویی وی جزئیات برنامه های این فراکسیون و به ویژه موضوع تشکیل را مطرح کرد اتحادیه جناح های مقاومت بین پارلمان کشورها محور مقاومت اشاره کرد

وی افزود: این اتحادیه برای هم افزایی و همکاری در زمینه های مختلف اعم از اقتصادی، علمی، فرهنگی و حتی نظامی تشکیل می شود.

نبویان بیان کرد: به نظر من یکی از وظایف اساسی فراکسیون مقاومت ایجاد و تقویت اتحادیه در عرصه های مختلف از جمله حوزه اقتصادی و علمی است. این اشکال همکاری می تواند به کشورهای عضو کمک کند تا از توانایی ها و قابلیت های یکدیگر استفاده کنند و در برابر تهدیدهای خارجی بهتر مقاومت کنند.

وی همچنین به اهمیت تشکیل اتحادیه نظامی در چارچوب این همکاری ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر ابعاد دیگر همکاری ها، تشکیل اتحادیه نظامی بین کشورهای محور مقاومت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما باید در عرصه های نظامی هم متحد عمل کنیم تا بتوانیم در مقابل مستکبران جهان بایستیم. این اتحادیه می تواند به مردم مظلوم جهان در دفاع از خود در برابر مستکبران و حفظ حقوق خود کمک کند.

معاون رئیس جمهور کمیسیون امنیت ملی مجلس وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در تقویت همکاری های چند جانبه بین کشورهای محور مقاومت با محوریت ابعاد نظامی و دفاعی برای مقابله با چالش های بین المللی دیدگاه ویژه ای دارد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *