به گزارش گروه اجتماعی سارین ، نشست طراحی بازارچه های موقت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرزاد اوجانی مدیر کل دفتر بازاریابی و بازرگانی و رئیس منطقه برگزار شد. به مناسبت نوروز 1404. معاونان صنایع دستی در تالار افتخار این وزارتخانه.
آجانی با اشاره به برپایی این نشست به منظور آشکارسازی و رفع موانع و مشکلات راه اندازی بازارچه های موقت صنایع دستی، بر ارتقای کیفی بازارچه های نوروزی تاکید می کند.
وی با اشاره به اهمیت یکپارچه سازی و یکپارچه سازی بازارچه های موقت صنایع دستی در سطح منطقه ای و ملی، برای درک این اهمیت، شاخص های حضور صنعتگران، انتخاب مناطق و نحوه عرضه محصولات را برشمرد.
مدیر کل تبلیغات در رابطه با اعلام انتخاب هنرمندان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه با بیان اینکه در انتخاب هنرمندان پست های تابعه اداره کل منطقه توضیح داد: اداره کل مناطق مسئول بازارهای هنری سازماندهی شده توسط بخش خصوصی است وی مسئولیت نظارت و پشتیبانی را بر اساس هنجارهای مطرح شده در دوره بر عهده دارد.
تفکیک بدهی به بازارهای مدرن از مدیریت خدمات گردشگری، کنترل سازه ها و مقاوم سازی مناسب، همسان سازی و مدیریت مناسب هزینه های پرداخت شده توسط فعالان صنعت، معرفی ظرفیت شهرها و روستاهای صنایع دستی جهانی در بازارهای مدرن 1404، تامین بازار محلی صنایع دستی و سوغات منطقه، کنترل بر شناسایی رشته ها، محصولات و روش های بسته بندی، فراهم آوردن فرصت ها و زمینه های تولید تجربه محور، استفاده از ظرفیت ها. خانه صنایع دستی با هدف برگزاری تورهای صنایع دستی، همکاری با بستر فروش محصولات برای ارائه محصولات برای معلولان و دانش آموزان، استفاده از ظرفیت حامیان برای جذب سرمایه گذار و شناسایی حمایت از صنعتگران از جمله موارد دیگر است. مطرح شد. یک جلسه