آمریکا مضحکه عام و خاص شده است

آمریکا مضحکه عام و خاص شده است

تبلیغات بنری


به گزارش تارنمای «سارین»، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته از کمپین انتخاباتی سال 2024 کناره گیری کرد و از کامالا هریس، معاون خود، حمایت کرد. اگرچه کنوانسیون ملی دموکرات ها هنوز برای اعلام رسمی نامزد این حزب برگزار نشده است، اما حمایت نمایندگان دموکرات نشان می دهد که هریس قطعا در انتخابات 2024 شرکت خواهد کرد.

آمریکا مضحکه عام و خاص شده است

خبرگزاری فرانسه به نقل از دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه، گفت: «هریس در طول سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا شرکت نکرد، زیرا او اسرائیل را دوست ندارد و این تغییر نخواهد کرد. ”

سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا اگرچه ظاهرا با تشویق و تشویق اعضای حاضر در کنگره همراه بود، اما اعتراضات و واکنش های منفی به وی نه تنها در آمریکا، بلکه در سرزمین های اشغالی نیز بسیار شدید بود. همزمان با سخنرانی نتانیاهو، هزاران تظاهرکننده در اطراف کنگره تجمع کردند و در اعتراض به سخنرانی او در مجلس قانونگذاری آمریکا، خواستار آتش بس شدند.

آکسیوس همچنین گزارش داد که نزدیک به نیمی از قانونگذاران دموکرات در جلسه مشترک کنگره غایب بودند و به نظر می رسد برخی از حاضران با نتانیاهو همدردی نمی کردند.

علاوه بر کامالا هریس که در این نشست شرکت نکرد و بعداً گفت که بر آتش بس در غزه تمرکز خواهد کرد، شخصیت های برجسته ای مانند نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان نیز حضور دارند. جیم کلیبرن، یکی از اعضای سابق اکثریت مجلس نمایندگان، و سه نفر از چهار عضو به اصطلاح جوخه که از حامیان فلسطین هستند، در این نشست شرکت نکردند. نتانیاهو با بی تفاوتی و واکنش سرد قانونگذاران آمریکایی مواجه شد و سخنرانی وی تحت الشعاع صندلی های خالی کنگره قرار گرفت.

از سوی دیگر، رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی خود در کنفرانس محافظه کاران مذهبی در وست پالم بیچ فلوریدا گفت: وزارت دادگستری و اف بی آی مسیحیان و فعالان ضد سقط جنین را دستگیر کرده و به زندان می فرستند. وابستگی مذهبی آنها.» باورها »

وی همچنین تصمیم بایدن برای خروج از انتخابات را «کودتای دموکرات‌ها» توصیف کرد و گفت که آمریکا به یک «شوخی عمومی و خصوصی» تبدیل شده است.

ترامپ با اشاره به حمایت هریس از حقوق سقط جنین در ایالت های آمریکا گفت: اگر کامالا هریس به قدرت برسد، قانون فدرال سقط جنین برای کشتن جنین در رحم در هشت یا نه ماهگی یا حتی پس از تولد خواهد داشت. ” “.

ایسنا

تبلیغات بنری

sadonline به نقل از سارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *