کارت به جایی رسیده برای صدا و سیما تعیین تکلیف می‌کنی؟

تبلیغات بنری


توسط گروه ورزشی خبرگزاری دانشجویان، هادی طباطبایی یکی از پیشکسوتان استقلال و کارشناس فوتبال امروز پس از هفتاد و نهمین سالگرد استقلال در پاسخ به قلانویی که گفته بود سکو در دست کسانی است که دشمن من هستند و می خواهند تیم ملی را بزنند. پاسخ های تندی به سرمربی تیم ملی داد تا برای او بخواند.

وی در مورد انتقاداتی که به مربی و بازیکنان تیم ملی شده است، گفت: نمی‌دانم این اتفاق برای بازیکنان افتاده است، اما شما من را در این 20 سالی که در فوتبال گذرانده‌ام می‌شناسید. حقیقتش این است که بازخوردهایی از مردم وجود دارد و همه می‌گویند که شما نظرات متفاوتی دارید هیچ مشکلی با ما نیست و این اولین باری است که تیم ملی را بر عهده دارد و حالا که انتقاد کرده ایم؟ شما می گویید که نباید به من سکو را بدهند، آیا شما هم به رادیو و تلویزیون تکلیف می کنید، اگر با کار خودش این کار را انجام دهد، خیلی بهتر می شود، غیر از آن، من هم می دانم چگونه صحبت کنم؟ مسئله حفظ حرمت است، حالا من به آنها پاسخ منطقی می دهم.

وی ادامه داد: فقط به یک نکته اشاره می کنم متاسفانه درد ما در فوتبال این است که عادت کرده ایم کنار هم بنشینیم و با هم صحبت کنیم و چای و شیرینی بخوریم و بگوییم همه چیز خوب است و در نهایت نتیجه فوتبالی مان همین است. این ما باید انتقاد را بپذیریم، نشنیدن حرف منتقد فایده ای ندارد، پس شاید مشکلی دارید، بروید نگاه کنید و درستش کنید. همه منظورم این بود: چرا تیم ملی ما اینقدر بی ثبات است؟ به روند سینوسی تیم ملی از جام ملت ها تا قبل و بعد نگاه کنید. یک بازی بود و الان نیمه است، در بازی با قطر یک نیمه بد داشتیم و در بازی با ازبکستان همه می دانند که چقدر بد بازی کردیم خوب نباید به شعور مردم توهین کرد.

طباطبایی در پایان گفت: همان آقایی که با این مدل مصاحبه می کند برو نظرات مردم را زیر پستش بخوان ببین چه شده؟ همه مردم مخالف نظر او هستند و چگونه نمی بینند؟ الان دوران ارتباطات است و مردم فوتبال را درک می کنند، تیم ملی ما خیلی خوب است و اگر چیزی بگویم نگران تیم ملی ام هستم و اگر دوباره مشکلی ببینم درباره آن صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *