کشف پارکینگ احتکار خودرو‌های خارجی

تبلیغات بنری


به گزارش گروه اجتماعی سارین، گروهبان دلاور القاصی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۱۰۸۰ خودروی خارجی که در پارکینگی انبار شده بود، خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی تلاش و رصد اطلاعاتی اعضا و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شرق استان تهران مبنی بر دستیابی به تعدادی خودروی خارجی حداکثر صفر کیلومتر توسط یکی از بهره برداران؛ پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری پلیس تهران طی یک عملیات غافلگیرانه وارد این محل شدند.

وی افزود: در بازرسی از این پارکینگ یک هزار و 800 دستگاه وانت برند فوتون همگی بدون پلاک و بدون مجوز قانونی کشف شد که به صورت غیرقانونی در این محل نگهداری می شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که پارکینگ اجاره ای و تحویل شرکت ایران خودرو دیزل بوده و پس از اخذ لیست خودروها و استعلام از حراست استان تهران، مشخص شد که پارکینگ مذکور در سامانه مدیریت حراست استان تهران غیر فعال بوده و سابقه ای جز فعال نداشته است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مربوطه ارزش خودروهای دپو شده در این محل 10 هزار و 800 میلیارد ریال برآورد و تحویل مراجع قضایی شده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *