موضوع فلسطین موضوع اول تمام جهان است

تبلیغات بنری


به گزارش گروه سیاسی سارین، محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی شهر شامگاه پنجشنبه در نشست «مجاهدین خارج از کشور» اظهار داشت: مسئله فلسطین به برکت خون شهدا تبدیل به موضوع شده است. مسئله اساسی.» اولین مسئله تمام دنیا و اولین دغدغه کسی است که بوی انسانیت را استشمام کند.»

وی با بیان اینکه صداقت و مجاهدت امام موجب احیای اسلام و عزت مسلمانان شد، افزود: روحیه مبارزه با اسرائیل و بی عدالتی خاستگاه مکتب امام است. من می خواهم تاکید کنم که همه ما در این کشور و در جهان اسلام و در این مرحله از زندگی خود مدیون امام (رضی الله عنه)، امامی هستیم که فقط با خدا صحبت کرد و کرد. جز به خدا قدمی برندار. در راه خدا امامی که به خدا ایمان داشت و به مردم ایمان داشت و به خودش و حکومت و اراده اش ایمان داشت. همین همت و اخلاص است که این مرد وارسته را ساخته و در این مدت این گونه عمل کرده است که باعث احیای اسلام شده و دین را از حجره ها وارد زندگی مردم کرده و باعث سربلندی و عزت مسلمانان شده است. .

وی افزود: با توجه به همین مسئله فلسطین، نگاه کنید که امام با هر درایت و راهنمایی و با چه درک بزرگ و نگاه الهی به موضوع فلسطین چگونه و در چه زمانی نگاه کرده است. حقیقت این است که امروز که نگاه می کنیم می بینیم که روحیه مبارزه با اسرائیل و ظلم ستیزی در مکتب امام(ره) ریشه دارد. یعنی نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی اساس کار امام (رضی الله عنه) از ابتدای مبارزه با اسرائیل بود.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه اگر امام (رضی الله عنه) با رژیم شاه جنگید به دلیل تبعیت از آمریکا و اسرائیل است، گفت: اصل مبارزه با رژیم صهیونیستی است. انقلاب اسلامی.»

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز موضوع فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی از مرزهای ایران عبور کرده و حتی به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم رسیده است. در واقع این مبارزه با رژیم صهیونیستی از مکتب امام آغاز شد. مکتبی که مقام معظم رهبری آن را تبیین کردند و فرمودند بر سه اصل عقلانیت، عدالت و معنویت استوار بود. بر این سه اصل این مبارزه شکل گرفت. ما باید درک کنیم که تعادل بین عقلانیت، معنویت و عدالت شرط ماست. مبارزه با نظام صهیونیستی کار کودکان یک مبارزه وجودی و در عین حال یک مبارزه اساسی است.

رئیس مجلس نمایندگان گفت: شهادت سید حسن نصرالله قطعاً غم و اندوه و ضایعه بزرگی بود، اما این راه هرگز متوقف نخواهد شد. اگر شهید هانیه در میان ما نیست، امروز اگر شهید سید حسن نصرالله و رهبران عزیز در این عرصه در بین ما نیستند، این به معنای توقف مبارزه نیست و همانطور که این روزها دیدید. ساختار حزب الله، ساختار مقاومت پس از شهید نصرالله، با قدرت به کار خود ادامه می دهد و دیدید آتش بیشتر حیفا و تل آویو را در هم خواهد شکست. دیدید رژیم صهیونیستی با همه شعارهایی که داد همین بس که یک سال بعد از سالگرد موشک از غزه به سمت تل آویو شلیک شد و موشک ها سقوط کرد و هنوز نتوانسته اسرای خود را آزاد کند. این مسیر ادامه خواهد داشت.

قالیباف با تاکید بر اینکه در کار با خدا کوتاهی نمی شود، افزود: شهدای ما برای پیروزی جبهه حق از جان، جسم، جان و روح خود گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: رژیمی که دکترین نظامی آن با امنیت پایدار در مرزهای فلسطین اشغالی تعریف شده بود، اکنون در آن سرزمین از خواب راحت برخوردار نیست. شکی نیست که تک تک ما، همه آزادی خواهان و همه مسلمانان، متعهد به ادامه راه شهدا و ایثارگران هستیم و همانطور که در این جبهه می جنگیم، باید در داخل کشور برای حل مشکلات اقتصادی کشور بجنگیم. امروز بدانید که موفقیت، انسجام اجتماعی، اتحاد، تلاش و اتحاد داخل کشور برای حل مشکلات کشور به معنای موفقیت در کل جهان اسلام است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *